Nabór wniosków na usuwanie azbestu

Gmina Włocławek zamierza złożyć wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu na dofinansowanie zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu naszej gminy. Wniosek obejmować będzie prace z zakresu demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.

Realizacja przedsięwzięcia uzależniona jest od uzyskania dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Toruniu. Zadanie będzie wykonywać firma wyłoniona przez Gminę Włocławek w konkursie.

W związku z powyższym ogłaszamy nabór wniosków od osób fizycznych lub podmiotów gospodarczych zainteresowanych dofinansowaniem w terminie od 01.04.2021 r. do 30.04.2021 r.  

Z uwagi na sytuację epidemiczną wnioski można składać listownie lub na adres e-mail: urzad@gmina.wloclawek.pl., wnioski w formie papierowej można składać w urnie podawczej, która znajduje się holu urzędu. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 54/230 53 32.

Druki wniosku dostępne do pobrania na stronie internetowej urzędu w poradniku interesanta.

Wniosek

Klauzula RODO